KELAKAR



Bismillah. Allahuakbar.

aku dengan rendah hati. mengatakan dengan syukur yang tak terhingga. aku. masih. hidup.

Alhamdulillah.

----------------------------

so erm, apa yang hang nak cakap dalam entry ni ? hang tak dak life ka ?

kah. aku ? takda. puh-lease. kau tak pernah jumpa aku in real life apa kau tau :)

you'll be suprised how awesome i am once you get to know me.

serious. and siyes perasan there.

abaikan.

---------------------

jadi erm, aku erm, well aku ni bukanlah jiwang orangnya atau lover2. gini. siyes. yes. aku romantik, and kachakz, and baik hati.

but erm, aku dah stop dah. dah erm. bosan dengan semua tu.

kalau hang kenal aku hang tau la apasal aku bagi statement gitu.

okay so erm, well shit, ni part yang paling aku tak suka

------------------------------

part dimana aku perlu cakap pasal diri aku. siyes.

tah la. tapi erm. aku lebih selesa orang tak pandang aku dengan luaran.

siyes. sebab if a girl smile can lie.... well  i will do stone face.

what ? apakah anologi yang kau cuba sampaikan ?

------------------

erm. seperti yang aku katakan di entry lepas. gi baca kalau hang nak lepas ni okay ?

aku ni. erm laen siket. laen camne tu ? well aku dah repeat way too much yang aku ni kachaz and stuff.

tapi ada aku kata tak ? aku ni sarcastic orangnya.

----------------------------

apa natang sarcastic ? makanan kah ?

apa hang merepek ni. takda lagi ka orang hang nak sembang sampai entry ni cam cilake. kah

-----------------------------

takde la. they say sarcastic is a sing of inteligence.

tapi bagi aku. seronok kawan dengan org funny ni.

diorang boleh influence enviroment. dan diorang tak mudah biar enviroment pengaruhi diorang.

-------------------

aku bukan apa lah. tapi. tapi lah kan. macam yang aku nampak.

hangpa semua ni senang sangat ikut trend. ikut budaya.

maksud hang ? well maksud aku, ye lah. tau tak one thing aku perasan kat masjid kan.

ada kot orang tua. well tua macam 60-70 macam tu lah. diorang pakai beri2. samsung2. endroid.

-------------------

 i mean ye lah. sebagai orang muda. i was like. erm tau ke pak cik tu guna ? 

then i was like. oh mungkin anak dia bagi present kat dia atau apa. so tak kisah la.

--------------

wait. so entry ni ? pasal apa ? sheeet. kelakar.

oh. still tak lari dari tajuk. so ni kira okay la.

-----------------------------------

ehm. tah la. aku pon tak tau nak tulis pasal apa kelakar ni.

sebab orang mudah sentap dengan orang yang kelakar ni.

dan diorang mudah juga jatuh cinta dengan orang gini.

-----------------

come on, admit it you ;)

------------------------

okay so erm, smile. dont take everything too seriously.

enjoy life.

its only once. but dun forget the real reason youre here.

untuk mencari redha Allah.

okay. tamat. 

P/S : rasa cam kosong. takda point. tapi erm. ya. ni sebagai mukadimah je. lets go. next entry

ya. just realize that boy pic looks gayish. still doenst matter to me.

0 comments: